Przebarwienia na twarzy

Przebarwienia na twarzy są nieregularnymi obszarami skóry, w których występują zmiany w kolorze skóry. Są częstym problemem z szerokiej gamy potencjalnych przyczyn. Czytaj więcej

Modelowanie sylwetki

Najskuteczniejsze zabiegi modelujące i wyszczuplające sylwetkę. Szczupła i piękna sylwetka jest marzeniem większości z nas. Niestety pomimo stosowania zasad zdrowego odżywiania oraz Czytaj więcej

Usuwanie blizn pooperacyjnych

Blizny występują naturalnie, gdy włókniste tkanki łączą się z otwartą raną. Czasami zanikają, szczególnie, gdy rana jest niewielka lub podejmowane są pewne Czytaj więcej

Zabiegi na cellulit

Wielu kobietom wydaje się, że walka z cellulitem jest nierówna. Dieta, masaże, ćwiczenia i drogie kosmetyki zawodzą. Ciężko pozbyć się tego nieestetycznego Czytaj więcej

Laserowe zamykanie naczynek

Laserowe zamykanie naczynek na twarzy i nogach. Rozszerzone naczynka włosowate są to powiększone i widoczne małe naczynia krwionośne w powierzchniach skóry. Objawiają Czytaj więcej

Trycholog

Trychologia – nowoczesna dziedzina leczenia wypadania włosów. Leczenie wypadania włosów oraz łysienia jeszcze nigdy nie było tak proste. Zabiegi trychologiczne efektywnie pozwolą Czytaj więcej

Znamiona barwnikowe

Znamiona barwnikowe są powszechnie nazywane pieprzykami. Każdy człowiek ma na skórze przynajmniej kilkanaście znamion barwnikowych. Większość z nich to zmiany zupełnie niegroźne, Czytaj więcej

Choroby weneryczne u mężczyzn

Choroby weneryczne u mężczyzn Choroby przenoszone droga płciowa powinny być leczone przez specjalistę dermatologa-wenerologa. Aby zapobiec ciężkim i zagrażającym zdrowiu powikłaniom tych Czytaj więcej

Choroby skóry

Choroby skóry Dr n. med. Olivia Komorowska specjalizuje się w leczeniu chorób skóry oraz błon śluzowych jamy ustnej i narządów płciowych.  Zajmuje Czytaj więcej

Choroby włosów – łysienie

Choroby włosów – łysienie Łysienie, czyli wypadanie włosów jest najczęściej objawem chorobowym, dlatego rozpoczęcie leczenia zależy w dużej mierze od zdiagnozowania jego Czytaj więcej

Choroby weneryczne u kobiet

Choroby weneryczne u kobiet Bez wzgledu na rodzaj kontaktu seksualnego w kazdym przyadku mozna sie zarazic chorobami wenerycznymi. Dokladna obserwacja zmian skornych Czytaj więcej

Leczenie trądziku różowatego

Najczęściej pojawia się wśród 40-50-latków i objawia się zaczerwienieniem twarzy, popękanymi naczynkami krwionośnymi i ostrą reakcją przypominającą alergię  na większość kosmetyków do Czytaj więcej

Kłykciny kończyste – leczenie

Leczenie kłykcin kończystych Zakażenie wirusem HPV, czyli wirusem brodawczaka ludzkiego powoduje objawy zwane kłykcinami kończystymi. Do zakażenia dochodzi poprzez kontakty seksualne.   Czytaj więcej