Wągry, w zasadzie pryszcze na otwartej przestrzeni, mogą pojawić się na każdej części ciała i być szczególnie frustrujące. Jeśli ktoś zastanawia się jak usunąć wągry, powinien wypróbować niektóre z udanych zabiegów, aby oczyścić skórę i zatrzymać tworzenie się ciemnych plam. Dzięki pewnym łatwym programom pielęgnacji skóry można mieć czystą skórę, należy jednak pamiętać, że wyciskanie wągrów może prowadzić do tworzenia się zmian zapalnych na skórze i powodować powstawanie blizn. Najlepszym rozwiązaniem jest skontaktowanie się ze specjalistą kosmetologiem, który zaproponuje skuteczny sposób na wągry, dzięki któremu nie będzie po nich śladu.

Szukasz sposobu na pozbycie się wągrów? Sprawdź DARMOWE KONSULTACJE w Clinica Cosmetologica. Kosmetolog dobierze najlepszy zabieg dla Ciebie – zadzwoń 791 604 604

Więcej dowiesz się na https://clinicacosmetologica.pl/artykuly/wagry/

Wszyscy wiedzą, że, wągry są małymi, ciemnymi zmianami, które pojawiają się na skórze, często spotykane są wągry na twarzy, szyi a także nierzadko można zauważyć wągry na plecach.

Jak pozbyć się wągrów ze wszystkich obszarów ciała?

Wągry są cechą łagodnego trądziku, ale mogą pojawić się bez innych objawów trądziku. Zawierają utlenioną wersję melaniny, ciemnego pigmentu wytwarzanego przez komórki w skórze. Poradzenie sobie z wągrami we właściwy sposób może pomóc w zapobieganiu rozwojowi cięższych rodzajów trądziku. Wykorzystując takie sposoby jak maseczka na wągry, można uzyskać krótkoterminową poprawę niedającą zadowalających efektów.

Wiele osób borykających się z tymi zmianami skórnymi próbuje znaleźć odpowiedź, co na wągry będzie najlepsze i przyniesie długotrwały efekt leczniczy.

Najlepszy sposób na wągry na nosie i wągry w uszach przynoszą takie zabiegi kosmetologiczne jak:

• zabieg Acnelan,
  • mikrodermabrazja,
  • peeling kawitacyjny.

Acnelan

Zawsze w czołówce produktów do pielęgnacji skóry, znajduje się zabieg Acnelan. Nieinwazyjne leczenie i zaawansowany program stanowiący potwierdzony sposób na wągry na nosie, który może leczyć także skórę trądzikową i łojotokową. Ten rewolucyjny zabieg działa w celu usunięcia zanieczyszczeń i poprawy ogólnej tekstury, dzięki czemu skóra staje się bardziej gładka i pozbawiona takich nieefektownych wykwitów skórnych ja: wągry na twarzy, wągry na plecach i/lub wągry w uszach. Acnelan jest korzystny, ponieważ wykorzystywane są aktywne składniki dające długoterminowe rezultaty. W jego skład wchodzi:

• kwas migdałowy,
  • kwas salicylowy,
  • kwas szkicowy,
  • sodium lepargilate.

Efekty działania zabiegu z użyciem Acnelan:

• ograniczenie rogowacenia komórek naskórka,
  • normowanie prawidłowej produkcji łoju,
  • odblokowanie ujścia kanałów łojowych,
  • nie dopuszczenie do niekontrolowanego wzrostu bakterii,
  • stanowi doskonały peeling na wągry.

Warto zrobić pierwszy krok w kierunku znalezienia odpowiedzi na pytanie, jak oczyścić twarz z wągrów i dokonać bezpłatnej konsultacji z kosmetologiem, który kompleksowo zajmie się usuwaniem wągrów.

Jak oczyścić twarz z wągrów przy pomocy peelingu kawitacyjnego?

Peeling kawitacyjny to delikatny zabieg oczyszczający skórę. Przeprowadza się go za pomocą ultradźwięków. Podczas zabiegu urządzenie wywołuje efekt tzw. wrzenia na zimno – zmiany stanu fizycznego cieczy, w postaci gazu / mgły. W wyniku wytworzonego ciśnienia woda użyta do zabiegu dostaje się do porów i oczyszcza je (dosłownie wypłukuje pod ciśnieniem) w sposób całkowicie nieinwazyjny i bezbolesny. Podczas zabiegu odczuwamy delikatny, przyjemny masaż i ciepło urządzenia i można cieszyć się ze znikających zmian skórnych takich jak wągry na twarzy.

Wpływ na skórę:

• usuwa zanieczyszczenia ze skóry takie jak wągry na twarzy,
  • bez bólu oczyszcza dokładnie skórę twarzy usuwając wągry na nosie,
  • usuwa martwe komórki i wągry na plecach oraz wągry w uszach,
  • sterylizuje skórę – uwalnia pory z nadmiaru serum, bakterii i toksyn,
  • regeneruje skórę i mięśnie twarzy,
  • zwiększa mikrokrążenie,
  • głębokie nawodnienie,
  • usprawnia wymianę jonową, wspomaga produkcję kolagenu, elastyny i kwasu hialuronowego,
  • zmniejsza widoczność blizn,
  • odmładza, odświeża i regeneruje skórę,
  • rozjaśnia koloryt skóry.