Problemy z nadmiernym owłosieniem dotykają coraz większą grupę osób. Można sobie z takimi problemami skutecznie poradzić, przede wszystkim decydując się na zrealizowanie na własnym ciele zabiegów z zakresu medycyny estetycznej. U kobiet występuje hirsutyzm, który cechuje się występowaniem nadmiernego owłosienia, a konkretniej grubych oraz ciemnych włosów w miejscach typowych dla mężczyzn. Może to być np. twarz, okolice skóry nad ustami, broda, stopy, plecy, czy też brzuch. Jak widać takich miejsc może być naprawdę sporo, a więc problem może okazać się naprawdę poważny.

Hirsutyzm objawy są bardzo łatwe do zauważenia przez kobiety, ponieważ każda kobieta jest w stanie zauważyć na swoim ciele czarne włosy, które są grube i występują w nienaturalnych miejscach. Na takie objawy trzeba jak najszybciej reagować, aby pozbyć się niechcianego owłosienia i zadbać o swoje ciało. Polecane paniom jest hirsutyzm leczenie laserowe, które jest zdecydowanie najskuteczniejsze.

Szukasz porady eksperta w temacie nadmiernego owłosienia? Skorzystaj z BEZPŁATNYCH KONSULTACJI – umów się już dziś pod nr ☎ 791 604 604 Więcej informacji znajdziesz na https://clinicacosmetologica.pl/artykuly/nadmierne-owlosienie/

Gdzie pojawia się nadmierne owłosienie – diagnostyka

Przyczyną nadmiernego owłosienia występującego u kobiet oraz mężczyzn może okazać się proces zaburzonego wydzielania androgenów. Wtedy kobietom pojawia się nadmierne owłosienie w miejscach, które zostały wymienione wyżej, natomiast panowie najczęściej mają ten problem w takich miejscach jak plecy, czy też okolice pach oraz okolice narządów płciowych.

Powodem może być też genetyka oraz przyjmowanie niewłaściwym leków, wyjaśni to specjalista. Nadmierne owłosienie u kobiet bardzo negatywnie wpływa na ich samopoczucie, natomiast nadmierne owłosienie u mężczyzn nie prezentuje się już tak nieestetycznie, jednak również w wielu przypadkach nie wygląda to schludnie. Problemem może okazać się w obu przypadkach głównie nadmierne owłosienie na twarzy, z którym trzeba sobie poradzić.

Depilacja laserowa

Zainteresowane osoby powinny zdecydować się zwłaszcza na depilację laserową. W grę wchodzi np. owłosienie na piersiach, które może być w ten sposób skutecznie usuwane. Włosy na piersiach znikają wtedy raz na zawsze i nie pojawiają się w przyszłości. Depilacja jest bezpieczna, bezbolesna i lepsza od tej z użyciem wosku, ponieważ jest trwała i nie rosną po niej nowe włoski. Usunąć można w ten sposób również włosy na plecach, co jest szczególnie przydatnym rozwiązaniem dla panów, którzy chętnie rozbierają się np. na plaży, a takie owłosienie w tym miejscu nie prezentuje się zbyt dobrze.

Depilacja woskiem może okazać się w tym przypadku niezbyt skuteczna, więc na pewno warto zdecydować się na laser, który jest innowacyjną metodą na rynku i bardzo skuteczną praktycznie u każdego pacjenta. Nie wiadomo jaki wosk do depilacji wybrać w danym przypadku, a biorąc pod uwagę laser specjaliści nie mają takich problemów. Dodatkowo występują także liczne podrażnienia po depilacji woskiem, a po depilacji laserowej nie ma o tym mowy.

Nic dziwnego, że ludzie coraz chętniej decydują się właśnie na takie rozwiązania medyczne. Laserowa depilacja polecana jest dla osób w każdym wieku, chociaż nie można mieć wtedy żadnych zmian skórnych i zbyt opalonej skóry. Depilacja laserowa Vectus spełni oczekiwania każdego pacjenta, ponieważ w ten sposób wszystkie problemy z nadmiernym owłosieniem skończą się raz na życie i pacjent będzie mógł poczuć komfort na własnej skórze.

Depilacja laserowa efekty są niezwykle pozytywne, a co istotniejsze nie trzeba obawiać się o to, że koszmar związany z nadmiernym owłosieniem powróci w niedalekiej przyszłości. Warto poruszyć u specjalisty temat depilacja laserowa ile zabiegów będzie potrzebnych, aby wiedzieć, na co się konkretnie przygotować. Czasem zabiegi trzeba powtórzyć dla wzmocnienia efektu końcowego.

Jak pozbyć się boczków?Skuteczne sposoby na wypadanie włosówWalka z otyłością za pomocą medycyny – zabiegi odchudzająceZmarszczki pod oczami – sposoby na redukcjęJak walczyć z rumieniem na twarzy?Jak zneutralizować drugi podbródek – najlepsze zabiegiW jaki sposób pozbyć się rumieńców na twarzy?Nadpotliwość – wstydliwy problemLeczenie blizn za pomocą specjalistycznych zabiegówJak pozbyć się kurzajki? Jak je leczyć?Jak zwalczyć problem brodawek łojotokowych?Tylko kilkanaście minut dzieli Cię od młodej twarzyWypadanie włosów – co zrobić?Wrastające włoski po goleniuUsuwanie worków i cieni pod oczamiProsaki na twarzy – usuwaniePiegi i przebarwienia na twarzy – usuwanieZabiegi odmładzające na twarzOczyszczanie twarzy – profesjonalne zabiegiUsuwanie nadmiernego owłosienia metodą laserowąUsuwanie blizn po oparzeniachZaskórniki – jak sobie z nimi radzić?Zapalenie mieszków włosowych – przyczyny, przebieg, leczenieWiotka skóra – skuteczne zabiegiOczyszczanie twarzy z wągrówTrądzik różowaty – leczenie w gabineciePrzebarwienia na twarzyModelowanie twarzy bez skalpela – lifintgModelowanie sylwetkiUsuwanie blizn pooperacyjnychZabiegi kosmetyczne na usuwanie zmarszczekLaserowe usuwanie rozstępówZabiegi na cellulitLaserowe zamykanie naczynekLaserowe usuwanie blizn po trądzikuTrychologZnamiona barwnikoweChoroby weneryczne u mężczyznChoroby skóryChoroby włosów – łysienieChoroby weneryczne u kobietLeczenie trądziku różowategoLeczenie liszaja twardzinowegoKłykciny kończyste – leczenie