Problemy z nadmiernym owłosieniem dotykają coraz większą grupę osób. Można sobie z takimi problemami skutecznie poradzić, przede wszystkim decydując się na zrealizowanie na własnym ciele zabiegów z zakresu medycyny estetycznej. U kobiet występuje hirsutyzm, który cechuje się występowaniem nadmiernego owłosienia, a konkretniej grubych oraz ciemnych włosów w miejscach typowych dla mężczyzn. Może to być np. twarz, okolice skóry nad ustami, broda, stopy, plecy, czy też brzuch. Jak widać takich miejsc może być naprawdę sporo, a więc problem może okazać się naprawdę poważny.

Hirsutyzm objawy są bardzo łatwe do zauważenia przez kobiety, ponieważ każda kobieta jest w stanie zauważyć na swoim ciele czarne włosy, które są grube i występują w nienaturalnych miejscach. Na takie objawy trzeba jak najszybciej reagować, aby pozbyć się niechcianego owłosienia i zadbać o swoje ciało. Polecane paniom jest hirsutyzm leczenie laserowe, które jest zdecydowanie najskuteczniejsze.

Szukasz porady eksperta w temacie nadmiernego owłosienia? Skorzystaj z BEZPŁATNYCH KONSULTACJI – umów się już dziś pod nr ☎ 791 604 604 Więcej informacji znajdziesz na https://clinicacosmetologica.pl/artykuly/nadmierne-owlosienie/

Gdzie pojawia się nadmierne owłosienie – diagnostyka

Przyczyną nadmiernego owłosienia występującego u kobiet oraz mężczyzn może okazać się proces zaburzonego wydzielania androgenów. Wtedy kobietom pojawia się nadmierne owłosienie w miejscach, które zostały wymienione wyżej, natomiast panowie najczęściej mają ten problem w takich miejscach jak plecy, czy też okolice pach oraz okolice narządów płciowych.

Powodem może być też genetyka oraz przyjmowanie niewłaściwym leków, wyjaśni to specjalista. Nadmierne owłosienie u kobiet bardzo negatywnie wpływa na ich samopoczucie, natomiast nadmierne owłosienie u mężczyzn nie prezentuje się już tak nieestetycznie, jednak również w wielu przypadkach nie wygląda to schludnie. Problemem może okazać się w obu przypadkach głównie nadmierne owłosienie na twarzy, z którym trzeba sobie poradzić.

Depilacja laserowa

Zainteresowane osoby powinny zdecydować się zwłaszcza na depilację laserową. W grę wchodzi np. owłosienie na piersiach, które może być w ten sposób skutecznie usuwane. Włosy na piersiach znikają wtedy raz na zawsze i nie pojawiają się w przyszłości. Depilacja jest bezpieczna, bezbolesna i lepsza od tej z użyciem wosku, ponieważ jest trwała i nie rosną po niej nowe włoski. Usunąć można w ten sposób również włosy na plecach, co jest szczególnie przydatnym rozwiązaniem dla panów, którzy chętnie rozbierają się np. na plaży, a takie owłosienie w tym miejscu nie prezentuje się zbyt dobrze.

Depilacja woskiem może okazać się w tym przypadku niezbyt skuteczna, więc na pewno warto zdecydować się na laser, który jest innowacyjną metodą na rynku i bardzo skuteczną praktycznie u każdego pacjenta. Nie wiadomo jaki wosk do depilacji wybrać w danym przypadku, a biorąc pod uwagę laser specjaliści nie mają takich problemów. Dodatkowo występują także liczne podrażnienia po depilacji woskiem, a po depilacji laserowej nie ma o tym mowy.

Nic dziwnego, że ludzie coraz chętniej decydują się właśnie na takie rozwiązania medyczne. Laserowa depilacja polecana jest dla osób w każdym wieku, chociaż nie można mieć wtedy żadnych zmian skórnych i zbyt opalonej skóry. Depilacja laserowa Vectus spełni oczekiwania każdego pacjenta, ponieważ w ten sposób wszystkie problemy z nadmiernym owłosieniem skończą się raz na życie i pacjent będzie mógł poczuć komfort na własnej skórze.

Depilacja laserowa efekty są niezwykle pozytywne, a co istotniejsze nie trzeba obawiać się o to, że koszmar związany z nadmiernym owłosieniem powróci w niedalekiej przyszłości. Warto poruszyć u specjalisty temat depilacja laserowa ile zabiegów będzie potrzebnych, aby wiedzieć, na co się konkretnie przygotować. Czasem zabiegi trzeba powtórzyć dla wzmocnienia efektu końcowego.