Usuwanie zmian łagodnych

Usuwanie zmian łagodnych Jeśli chcesz uniknąć ryzyka, że zmiany łagodne przekształcą się w złośliwe, warto odpowiednio wcześnie je usunąć. Zabiegi usuwania zmian Czytaj więcej

Usuwanie rozstępów skórnych

Jedna z najbardziej skutecznych metod usuwania rozstępów skórnych są nowoczesne metody laserowe. Rozstępy najczęściej występują na skórze dolnej części pleców, ale pojawiają Czytaj więcej

Peeling dermatologiczny

Peeling dermatologiczny Odmładzanie i regeneracja skory można przeprowadzić za pomocą rozmaitych zabiegów bez żadnego ryzyka i praktycznie u każdej osoby. Jedna z Czytaj więcej

Mezoterapia

Mezoterapia to jeden z najpopularniejszych zabiegów medycyny estetycznej. Jest zabiegiem często wybieranym przez pacjentki, ponieważ jej efekty widać bardzo szybko. Mezoterapia polega Czytaj więcej

Usuwanie przebarwień na skórze

Nowoczesne techniki laserowe pozwalają na usunięcie przebarwień skóry, niezależnie od rozległości oraz czynników wpływających na ich powstanie. Ten problem estetyczny można rozwiązać Czytaj więcej

Laserowe usuwanie zmarszczek

Biorewitalizacja skóry przy pomocy laseroterapii jest coraz bardziej powszechna. Zawdzięcza to swojej skuteczności – najczęściej znacznie wyższej niż w przypadku klasycznych zabiegów Czytaj więcej

Biopsja skóry

Główne zastosowanie biopsji skóry to postawienie ostatecznej diagnozy. Ma to szczególne znaczenie w zidentyfikowaniu zmian złośliwych, jednak pomaga też odróżnić podobne do Czytaj więcej

Badanie znamion

Badanie znamion wykonuje się przy pomocy dermatoskopu. Jest to procedura całkowicie bezbolesna i nieinwazyjna. Dzięki dermatoskopii można zdiagnozować zmiany skórne przed ich Czytaj więcej

Wrastające paznokcie

Wrastanie paznokci jest jednym z najczęstszych problemów medycznych dotyczących chorób paznokci. Przyczyny tej dolegliwości są rozmaite- wyróżnia się m. in. noszenie zbyt Czytaj więcej