Laserowe zamykanie naczynek na twarzy i nogach. Rozszerzone naczynka włosowate są to powiększone i widoczne małe naczynia krwionośne w powierzchniach skóry. Objawiają się one w postaci liniowych, kropkowych lub gwiezdnych czerwonych lub purpurowych zmian, o średnicy od 0,5 do 1 mm. Przy wykorzystaniu laserowej metody usuwane są zarówno popękane naczynka na nosie, jak i pajączki na twarzy oraz nogach.

Powiększanie naczyń włosowatych może wystąpić w dowolnych częściach ciała, ale najczęściej pojawiają się na twarzy, wokół nosa, policzków i brody. Często występują na nogach, zwłaszcza na udach, pod kolanem i na kostkach. Występują cztery razy częściej u kobiet. Zamykanie naczynek laserem VariLite 532 nm. i 940nm oraz laserem Harmony XL to nowoczesne, innowacyjne metody usuwania takich nieefektownych zmian.

Interesuje Cię laserowe zamykanie naczynek na twarzy?  Umów się i skorzystaj z BEZPŁATNEJ KONSULTACJI u kosmetologa w Clinica Cosmetologica!
Zadzwoń i umów wizytę ☎ 791 604 604

Dowiedz się więcej na: https://clinicacosmetologica.pl/artykuly/rozszerzone-naczynka-na-twarzy/

Usuwanie pajączków na nogach

Rozszerzone naczynia krwionośne w nogach są często objawem słabości żył, osłabienia zaworów żylnych i podwyższonego ciśnienia w naczyniach żylnych. Popękane naczynka często występują u kobiet, w wieku od 18 do 35 lat lub pomiędzy 50 a 60 rokiem życia. Ciąża jest kluczowym czynnikiem, który powoduje, że kobiety mają osłabione ściany żył, dlatego pojawiają się rozszerzone naczynka w postaci czerwonego rysunku na nogach.

Powiększone naczynka są tylko problemem estetycznym i nie mają żadnego wpływu na ogólne zdrowie organizmu, ale jeśli komuś przeszkadzają, zawsze może zgłosić się do kosmetologa na taki zabieg jak zamykanie naczynek. Dzisiejsze możliwości leczenia rozszerzonych naczynek jest proste, bezpieczne, minimalnie inwazyjne i praktycznie bezbolesne, laserowe zamykanie naczynek należy do najczęściej wybieranych przez pacjentów. Do tego celu służy laser VariLite 532 nm. i 940nm oraz laser Harmony XL.

Zamykanie naczynek laserem VariLite 532 nm

Dwukomorowy laserowy system, jest niezwykle skuteczny w przypadku zmian naczyniowych, takich jak popękane naczynka na twarzy i popękane naczynka na nosie. Za jego pomocą wykonywane jest także usuwanie pajączków na nogach.

Używając lasera o długości 940 lub 532, laserowe światło przechodzi przez skórę i selektywnie kieruje się do żyły głównej. Rozszerzone naczynka znikną z czasem, pozostawiając skórę w stanie nienaruszonym.

Konieczne jest przeprowadzenie kilku zabiegów, aby osiągnąć najlepsze wyniki kosmetyczne. Usuwanie pajączków  jest także procesem obkurczania rozszerzonych naczynek, a stopniowa poprawa i znikające pajączki na twarzy  widoczne jest w krótkim czasie. Pacjenci zazwyczaj widzą wyraźną poprawę po 1-3 zabiegach. Bardzo istotne jest, że podczas zabiegu nie dochodzi do podrażnienia otaczających go tkanek.

Warto wspomnieć, że zabieg jest całkowicie bezpieczny. Dzięki nowoczesnej technologii, laser działa wyłącznie na naczynko. Nie oddziałuje na tkanki otaczające, przez ograniczone zostaje podrażnienie skóry. – mówi Karolina Formela, kosmetolog z Clinica Cosmetologica

Zabieg na popękane naczynka za pomocą lasera Harmony XL

Harmony XL, czyli mikroigingowanie powoduje niewielkie mikroskopijne niewidzialne obrażenia, które stymulują czynniki gojenia się i pomagają skórze mocniej się regenerować, powodując niwelowanie rozszerzonych naczynek włosowatych. Zabieg na naczynka  laserem Harmony XL to zoptymalizowany program wykonujący zamykanie naczynek na twarzy. Zaawansowana technologia laserowa pozwala uzyskać także odświeżenie skóry. Laser Harmony XL jest elastyczny i rozszerzalny, co pozwala na wykonanie standardowego usuwania pajączków.

Osoby z opisanym problemem zastanawiają się, co na pajączki na twarzy, laser  Harmony XL jest minimalnie inwazyjną terapią laserową, która powoduje, że zamykanie naczynek na twarzy jest możliwe i bezpieczne. Ponadto poprawia strukturę skóry i odcienie skóry.

Laserowe zamykanie naczynek to impulsy laserowe, które przenikną głęboko i stymulują wzrost kolagenu. Powodują również, że małe naczynia krwionośne pod skórą zwężają się i zmniejszają się zaczerwienienia spowodowane przez mniejsze naczynia krwionośne widoczne w pobliżu zewnętrznej warstwy skóry. Popękane naczynka na twarzy nie zaburzają już postrzegania własnej osoby, ponieważ laser skutecznie je usuwa.

Od dłuższego czasu miałem problem z rozszerzonymi naczynkami na twarzy. Były one mocno widoczne i nie wiedziałem, jak się ich pozbyć. W końcu zdecydowałem się na wizytę u dermatologa. Zalecił wykonanie zabiegowego zamykania naczynek przy pomocy lasera. Jestem bardzo zadowolony z efektów. Od wykonania ostatniego zabiegu minęły cztery miesiące, a ja nie widzę żadnych żyłek. – mówi pan Darek z Sopotu