Wrastające włoski to bardzo uciążliwy problem zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Warto jednak zdecydować się na sprawdzone metody, aby poradzić sobie skutecznie z tym problemem i zadbać o estetyczne ciało. Zwykle z takim problemem spotykają się osoby, które depilują się woskiem, czy też niezbyt funkcjonalną maszynką. Wtedy występują podrażnienia po goleniu, często bardzo poważne. Takie włoski są dobrze widoczne na skórze człowieka, wyglądają jak małe, czarne punkciki. Często takie wrastające włoski na nogach mogą spowodować pojawienie się w tych miejscach krost, ale też doprowadzić do zapalenia mieszka włosowego, a to jest już poważna dolegliwość.

Najpopularniejsze przyczyny

Najczęściej włoski wrastają wtedy, gdy nie są w stanie przebić się przez skórę. W sytuacji, gdy występują podrażnienia po depilacji włosy mają największe problemy z przebiciem się przez skórę, ponieważ jest ona wtedy grubsza oraz wysuszona. Wręcz niemożliwe jest to, aby przedostały się one na powierzchnię skóry, dlatego też wrastają.

Domowe peelingi

Czerwone kropki na nogach można wyeliminować na wiele różnorodnych sposobów, przede wszystkim decydując się na domowe peelingi. Trzeba jednak wtedy umiejętnie dobrać składniki, a oprócz tego zadbać o to, aby były one naturalne. Wrastające włosy mogą jednak dzięki temu zostać szybko usunięte z powierzchni skóry. Ponadto skóra zostanie w ten sposób nawilżona i odpowiednio zadbana. Nie powinno być wtedy problemów, aby włoski przebiły się na powierzchnię skóry.

Domowe sposoby nie pomagają na wrastające włoski? Sprawdź, jakie rozwiązanie zaproponuje Ci kosmetolog z Clinica Cosmetologica. Umów się na bezpłatną konsultację pod nr 791 604 604
Więcej na https://clinicacosmetologica.pl/artykuly/wrastajace-wloski/

Depilacja laserowa

Najlepszym sposobem jest jednak depilacja laserowa Vectus. Warto zwrócić uwagę na to, że mężczyźni w tym przypadku nie mogą depilować okolic intymnych. Podczas depilacji wykorzystuje się strumień światła, który niszczy zbędne włoski oraz ich komórki, znajdujące się wewnątrz skóry. Wykorzystywana jest wtedy specjalna głowica, a wrastające włoski po depilacji przestają być problemem.

Największe korzyści

Taka depilacja ma w sobie wiele zalet. Wrastanie włosków zostanie wtedy skutecznie zahamowane. Dodatkowo efekt takiego zabiegu jest niezwykle trwały, więc nic dziwnego, że cieszy się obecnie tak dużą popularnością. Jest to dobra opcja na podrażnienia po goleniu bikini. Od tej pory nie będzie to już problemem. Dodatkowo wszystkie kropki na nogach nie będą już sprawiać uczucia dyskomfortu u kobiet, które poczują się atrakcyjniej i lepiej we własnym ciele. Wrastające włosy bikini to spory problem dla kobiet, które chcą być piękne i zadbane, a jednocześnie chcą chodzić na basen oraz plażę. Z pomocą depilacji laserowej można jednak pozbyć się tego zmartwienia raz na zawsze. Na podrażnienia po goleniu nóg oraz podrażnienia po depilacji bikini jest to zdecydowanie najlepsza metoda. Skóra stanie się gładsza, a wrastające włoski po goleniu zostaną wyeliminowane. Podrażniona skóra po goleniu zostanie odpowiednio nawilżona, stanie się estetyczniejsza, elastyczniejsza oraz odzyska dawną witalność, stanie się też jaśniejsza.

Dodatkowo warto zauważyć, że zabieg jest bezbolesny. Wrastający włos pojawić może się na różnych częściach ciała, jednak depilacja laserowa Vectus poradzi sobie z tym problemem. Przykładem mogą okazać się np. wrastające włosy na nogach, zarówno u kobiet, jak i mężczyzn. Po depilacji laserowej nie będzie po nich żadnego śladu.